אזהרת מסע לסרי-לנקה: "אפשרויות היציאה מצטמצמות"

שלמה ריזל No Comments on אזהרת מסע לסרי-לנקה: "אפשרויות היציאה מצטמצמות"

האפשרויות לצאת מסרי לנקה מצטמצמות בשל חוסר ודאות לגבי הטיסות היוצאות מקולומבו. מספר חברות תעופה כבר הודיעו על ביטול או השעיית הטיסות לקולומבו וממנה מה שעשוי ליצור לחץ על הטיסות היוצאות במידה והמצב יחריף

משרד החוץ
משרד החוץ צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אזהרת מסע: משרד החוף מפרסם היום (חמישי) כי לאור החרפת המצב הכלכלי והפוליטי בסרילנקה המלווה גם בגילויי אלימות והפגנות רחבות היקף, המשרד ממליץ לאזרחים ישראלים לדחות לפי שעה נסיעות לא דחופות לסרילנקה עד התייצבות המצב.

לאזרחים ישראלים הנמצאים בסרילנקה ממליצים במשרד להביא בחשבון את המצב הכלכלי המתערער המשתקף במחסור מחריף בדלק, גז לבישול ואף במזון. "מצב כזה עשוי להתפתח לערעור נוסף של יכולת המשילות של הרשויות עד כדי כאוס בחלק מאזורי המדינה", מזהירים.

גם האפשרויות לצאת מסרי לנקה מצטמצמות וזאת בשל חוסר ודאות לגבי הטיסות היוצאות מקולומבו. מספר חברות תעופה כבר הודיעו על ביטול או השעיית הטיסות לקולומבו וממנה מה שעשוי ליצור לחץ על הטיסות היוצאות במידה והמצב יחריף.
יש להשמע להנחיות כוחות הביטחון ולהתרחק מאזורי הפגנות וחיכוך.

אמש דווח בסרי לנקה כי הנשיא נמלט מארצו כמה שעות קודם הגשת ההתפטרות, שנכפתה עליו בשל ההמון הזועם ברקע המשבר הכלכלי החמור במדינה. לפי הדיווח, הנשיא יחד עם רעייתו ושניים משומרי ראשו נמלטו במטוס של חיל האוויר, אל האיים המלדיביים, שבאוקיינוס ההודי.



0 תגובות